FactoryTalk View SE Macro to run VB Sub

Bom dia, sera que alguem pode me ajudar?

Alguem sabe me dizer como faco para deixar rodando um script por tras da tela toda hora para atualizacao de valores? O script ja tenho, ele busca valores da planilha em excel quando digitado e mostra na tela do supervisorio. Este eu tava executando via botao, mas nao quero desta maneira, quero quando eu colocar o valor no excel meu supervisorio ja se atualize sozinho.

Sera que alguem pode me ajudar como fazer isto?
 

Similar Topics

Hello, I am fairly new to AB PLC and HMI. I am using Factorytalk View to create an HMI application. While using Macros, I wanted to create a...
Replies
3
Views
2,380
Hello all I have a question, concerning datalogging in FTViewSE 8.0 I have 2 datalog models with 2 differents recording rates (30s for live...
Replies
0
Views
2,747
All, I am in the process of testing a FactoryTalk View SE application that has a display that calls a Macro from VBA. 9 times out of 10 this...
Replies
0
Views
6,024
Hi guys, I'm quite new to these forums so I wish I post my question in the good section. What I'm trying to accomplish is to display a trend...
Replies
0
Views
4,238
Hello everyone! I am having problems with running a Macro from VB Sub. How can I do it? Thanks in advance, Ilia
Replies
3
Views
4,760
Back
Top Bottom